Monday 11 March 2013

Mamat Ensem !!


Holla !! Hari sabtu ritu aku dan my besfrend g perhabes voucer at MPH at mahkota. Hahaha dye punyer voucer lahh coz dye student lagyy.. So aku dapat lahh paw dye. Hahaha ! Tapi penat kott kami terpaksa beratur panjang selama 1 jam gara2 ramai yang perhabes voucer at citue.. Hahaha ! Then blakang kiteorang de sowang mamat ALARM ni. Perghhh ensem kott walaupown botak ! Hahah ! kiteowg ape lagy gossip lahh..Biase lahh Wanita !! Tapi seriously mamat tue memang ensem, Puteh hidung mancung cume botak jer. Dengan penuh bergaya dye bace buku yang dye nak beli tue sambil beratur. hahaha ! Aku pown ape lagyy buat buat lahh pandang belakang curi tengok dye. Badan tuff kott ! Siapa tak terpikat.. Alahh laki ensem macam tue tipu lahh kalau tak ada makwe. Betoi takk ? Hahaha aku pown berangan lahh kejap. Konon konon nyer dye terlanggar aku pastu kiteorang un jatuh ati gitu lahh ! Hahahaha ! Bapak giler lahh aku ni ! Berfantasy jelahh aku 

No comments:

Post a Comment