Friday 7 June 2013

Ohhh Fesyen !

Hari tu kan mase aku pergi jalan-jalan dekat Dataran Pahlawan aku de nampak 1 wedges ni.. Aku memang minat at wedges jenis tu.. Memang nak beli jenis camtu cuma tak semua kedai de jenis wedges cam tu.. Then aku da nampak da wedges tue ritu.. Nak beli TIBA-TIBA hati aku jadi was-was nak beli.. OMG !
Aku da try pastu membe aku cakap 'Lawa lahh yang ni' tapi bila aku da try hati aku jadi berbelah bagi nak beli.. Tak tau kenapa.. Then aku cakap dengan membe aku ni ' jom la jalan dulu, bagi aku fikir jap' bila da jalan-jalan aku terus tak jadi nak beli.. Terus balik, hurmmmm..

Hari pown berlalu dengan pantas,pastu aku teringat balik kat shoes yang aku nak beli tapi tak jadi tu.. Aku jadi menyesal lakk tak beli.. Sekarang aku sibuk duk tengok picture shoes tue dekat internet jer.. Ohhh wedges maafkan mummy !! Aku akan dapat kan nya nanti !



Camnilahh wedges yang aku suka tue

No comments:

Post a Comment