Tuesday 11 November 2014

Alhamdullilah. Hamil & Tips

Assalamualaikum dan morning

Hari aku gembira sangat. Nak tahu kenapa ? Cer tengok gambar bawah tu jap .




Yesss i'm pregnant. Even cerita ni bukan baru lagi but aku teruja sangat. Yela sebelum ni aku ada update pasal Test guna UPT strip. Tapi tak nampak, so bila, aku nak betol-betol kepastian aku beli la Clearblue yang mahal bapak ni. Hahahah dan keputusan nya sangat-sangat puas hati. So aku pregnant 5 minggu kira sebulan jugak la tu kan. Alhamdulillah.

Memang semua yang  sudah berumahtangga ingin kan zuriat. Tetapi ada yang dikurniakan cepat dan lambat. Macam aku lambat sebulan. Dah 2 bulan kahwin baru disahkan pregnant.  

aku just nak berkongsi tips yang a amalkan supaya cepat dikurniakan zuriat :

1. aku tak pernah berhenti berdoa. Tak payah cakap pun semua orang tahu kan ? So uolss jangan  putus berdoa

2. aku amalkan solat sunat hajat setiap malam. Even bukan lah setiap malam. Ada lah yang Sha skip 1 2 malam. Letih uols kekadang. Mata berat sangat.

3. Selalu mengaji lepas solat hajat tu.aku takdelah baca sampai 5-6 muka surat. 1-2 muka surat jer. At least  mengaji. 

3. Selain tu aku ada amalkan makanan tambahan iaitu KAPSUL SERBUK DEBUNGA KURMA ia dihasilkan dari pucuk pokok kurma. Khasiatnya mengatasi
  • Kemandulan isteri
  • Menyuburkan rahim
  • Menambahkan hormon supaya sperma yang dikeluarkan berkualiti
  • Menambahkan keseronokan bersama
Kapsul ni boleh dimakan suami dan isteri. Kalau nak tahu lebih lanjut Klik SINI

4. Setiap hari aku minta maaf dengan suami aku

5. Dan yang paling penting aku dah tak duk mengumpat orang. (jahatnya aku)

Tips ni tak menjanjikan yang uols akan dapat zuriat tapi sedikit sebanyak dapat membantu uols. Apa yang pernah kita lakukan semasa sedar mahupun tak. Sebaiknya kita berubah lah. Kalau dulu kita selalu bercakap buruk pasal orang, just STOP dan buang perangai tu jauh-jauh. Kalau kita suka mengaibkan orang sekeliling kita, STOP and buat tak tahu jer. Coz benda-benda macam pun boleh mengakibatkan ALLAH buat dono jer dengan permintaan kita. Seperti mana kita buat dono jer larangan Nya.

No comments:

Post a Comment