Tuesday 17 November 2015

Cara Milkbooster Datin

Assalamualaikum dan hai uolss !

Hari tu aku ada cerita pasal susu badan aku makin berkurang kan ? Nak dapatkan 1 oz pun payah deknon. Macam-macam cara aku ikhtiar tau. Yela sape yang nak bagi anak dia susu tepung. Rata-rata semua ibu nak yang terbaik untuk anak dia. Ye ke idookk ? 

Aku gigih google petua-petua yang blogger lain share. Tapi tak semua aku ikot. Antaranya amalkan makan ulam raja, minum air horlicks, makan oat. Disebabkan aku memang tak minum susu, susah gak lah aku nak makan suppliment yang berunsurkan susu. Orang kata nak susu banyak. Banyak-banyak kan la minum susu. Wey pregnant pun aku tak mampu minum susu ni plak dah bersalin. Matilanakk!! 

Aku rasa susu badan aku makin kurang sebab aku amek pil perancang Norriday. Entah lah, selama aku makan pil tu memang takde susu badan. Bila direct  BF Nofal susu keluar. Bila aku pump tak keluar plak. Sekarang aku dah stop makan pil perancang. Ehhh elok plak susu ni keluar. Mula-mula stop dulu dapat lah dalam 2 oz. Sekarang boleh dapat sampai 5 oz. Gembira nya aku tak terkata.

Ada sekali tu aku tengok iklan D'Herbs terlajak laris kat tivi. Air masyur yang ada habatussauda tu. Alhamdullah minum air tu susu kira banyak la jugak. Sebab habatussauda tu kot . 




No comments:

Post a Comment