Friday 3 May 2013

Review : Arrrrrgggghhhh ! Shopping Bersama Zalora





Zalora ?? Ape tue Zalora ??  Korang tak tawu ker Zalora tu ape ? Sape yang tawu tu kite gang. Heheheh... Sape yang tak tawu g tengok tb cepat pastu tunggu iklan orang menjerit mcm ni "Arrrrrhhhhgggghhhhh !!!" Then korang akan tawu ape itu Zalora... Hehehe !! 

Okey-okey last week Zalora de bagi aku voucer RM 50.. Bagi aku tu sangat-sangat lumayan ! Dan aku sangat-sangat teruja taw nak shoppong kat Zalora tu.. Ye aaarr siape tak rambang mata tengok barang-barang kat Zalora tu.. Gojess kot aku tengok Heels and Wedges kat Zalora. Bila aku dapat email jer yang Zalora bagi aku voucer tu aku tanpa segan silu bukak Zalora . Then aku plak menjerit ! OMG ! So Gojess ! Aku tak tahu nak pilih yang mane ni.. Aku mengambil mase 1 setengah hari kott nak pilih ! Then aku membuat keputusan yang tepat.. Hehehehe...

So payment sume da buat.. Kini tiba lah ketibaanya... Hukhukhuk ! 
  
Tadaaaaa !

Ni baru luaran jer

Dalaman dye 


Yeaaahh ! Akhirnya aku memilih wedges ni sebagai pilihan
hahaahaha !


AMARAN : ANDA PATUT MEMILIH ZALORA
KENAPA : KERANA ZALORA AKAN MEMBUAT ANDA RASA SANGAT-SANGAT DIHARGAI

Di Zalora ada pelbagai jenama, pelbagai jenis dan pelbagai warna mengikut citarasa anda
Di Zalora barang berkualiti
Barang Zalora juga cepat sampi ke rumah anda, dan senang berurusan dengan Zalora.

Zalora i love u lahh 
hahahaha


No comments:

Post a Comment