Tuesday 29 August 2017

Gender Baby by "Gender Prediction Test"

Assalamualaikum dan hai !

Bagi ibu-ibu yang over eksaited macam aku ni, aku boleh rekemen korang untuk cuba try test Gender Prediction Test ni. Nak tahu kenapa ? Sebab kandungan seawal 6 minggu !! dah boleh tahu gender baby. Jangan cakap macam korang tu tak kesah baby boy ke girl kannnn ? Mybe untuk anak pertama boleh lah korang cakap macam tu, tapi kalau dah masuk anak nombor 2 3 4 5 mesti nak tahu punyer lah. Nak tunggu scan lambat nau-nau ler. Al maklum lah, eksaited mengandung ni lain macam sikit.



Opkos lah aku dah cuba. Hihi, Opal dulu aku mengaku memang tak tahu dia boy ke girl. Aku just agak-agak gitu jer. Scan pun aku tak buat. Now yang 2nd ni, aku eksaited sikit. Sebab masa Opal dulu aku tak tahu lak benda ni ada. Disebabkan Opal boy, mestilah yang 2nd ni aku harapkan girl. Jeng jeng jeng !


Ni contoh test tu. Aku tunjuk kat husben test ni. Dia tnya aku ? Kenapa ni ? Tak pregnant ke ? Hahahaha sebab dia nampak 1 line je. Ekceli memang 1 line ye uols, nanti uols dah cuba cakap aku tipu lak sebab naik 1 line je. Yang membezakan cuma warna je ! Macam aku punya dikira warna merah. Dia ada 2 warna jer. Merah dan biru. 


Jelas tak gambar / Hihihi masa nak buat test ni. Aku macam takut-takut la jugak. Bukan takut apa. Aku takut dapat warna biru. Maklum lah aku memang nak girl kalau diizinkan. Alhamdulillah, result pun memuaskan. Tapi aku tak lah cakap yang aku 100% percaya. Lagipun scan pun kadang-kadang tak betul. Macam kes kawan aku dan akak ipar aku. Dedua scan no bird-bird, last-last keluar bebird jugak. InshaAllah kalau dah rezeki anak perempuan tak kemana. 

Kalau korang nak beli boleh beli kat trusted seller ni NIABABYWORLD

1 set RM 30 + RM 8 Postage 
1 set ada 2 pcs

Sama macam aku, tapi aku baru guna 1 pcs. Mybe minggu ke 20 ke baru aku guna lagi 1 pcs. 




4 comments:

  1. Mmg valid tak test kit ni puan?so ank puan yg kedua boy ke girl ye?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Kalau tgk gambar puan ni, anak kedua die lelaki...hurmmm

    ReplyDelete
  4. Bukan ke biru boy, merah girl

    ReplyDelete