Wednesday 5 September 2018

Review Fairworld Baby Stroller

Assalamualaikum dan hai !

Aku cuma nak kongsi pendapat dan nasihat aku sebagai seorang ibu. Beli stroller ni kena fikir betul-betul. Aku bukan jenis yang berduit nak ada 2-3 stroller. So bila dah beli 1 tu, sampai jahanam lah aku kena guna baru boleh beli baru. But sekarang kalau pandai jaga boleh je preloved mur-mur.

Haritu aku ada share pasal aku beli stroller apa untuk dikjemi SINI korang boleh baca. FYI stroller tu memang best !!! aku ulang memang BEST !!

Stroller yang aku beli tu tak ada lah mahal. RM260(GST) jer kat manjaku. . Tapi tadi aku cari kat Lazada, dah jadi RM339(SST). Hahahahah why so fast naik harga.


Macam aku bukan lah kaki jalan. So memang jarang bawak anak-anak ke mall. Aku beli stroller pun memang plan untuk letak dikJemi kalau ada-ada masa nak guna. Contoh macam pergi beli baju raya ke, beli barang ke pergi makan ke. Motif utama untuk guna masa makan luar. 

For me yang ada 2 anak dan suami yang tak membantu sangat ni. Hahahahah. Stroller is penting. Lagi penting stroller jenis mudah. ringan dan compact macam stroller Fairworld ni. Kadang tu aku sendiri nak bukak dan simpan stroller sambil pegang anak. Hahahah ! See superwoman tak dengan stroller brand ni. Kadang tu tak payah nak suruh suami keluar kan stroller dari bonet. Aku sendiri boleh buat.

First time guna pun aku dah jatuh cinta, ini pulak guna banyak kali. Berjatuh-jatuh cinta la aku dengan stroller ni. Aku memang rekomen korang brand ni kalau yang nak cari stroller jenis compact tapi murah. Dah la comel corak dia.


Aku rasa next baby (5 tahun lagi) aku nak try stroller yang boleh facing parent pulak. Memang dah aim je dari mula-mula nampak. Harga pun not bad dan compact ! Ekceli stroller ni aku nak preloved tapi takut suami bising pulak. Hahahah baru 4 bulan guna. Dah gatal nak beli yang lain. Bukan tak best. Best sangat. Cuma nak bertukar angin yang jenis facing parents pulak. Macam bawah ni. InshaAllah rezeki anak number 3 kott. Hahahahahahah





Comel kan corak dia. Berkenan sungguh aku. Tapi tula, aduh duh duh. Ak siap masuk cart dah. Tinggal beli je. Hahahahahah


1 comment: