Tuesday 30 July 2013

Berdiri Atas Kerusi !

Tadi aku blogwalking then terbaca lakk entri someone yang cute nie pasal dia kene denda berdiri.. So aku pun tetiba teringat lahh zaman sekolah masa aku muda-muda dulu(skarang pun muda jugak)

Aku nie jenis suka bercakap.. membebel jer.. time cikgu mengajar pun aku membebel... disebabkan tabiat aku nie lahh aku kene denda dengan cikgu B.M...

Kesian aku taw, Cikgu tue suruh aku berdiri atas kerusi.. Sorang-sorang plak tue..takde geng.. Huh ! Tapi masa tue aku jenis takder perasaan... Aku buat tak reti jela, siap boleh gelak-gelak lagi dengan kawan sebelah aku...

Tapi ada kisah disebalik nya.. Jeng jeng jeng ! Hahahaha.. Nak tahu tak ?
Masa aku kena denda tue..Aku form 2, then bangunan aku sebaris dengan kelas abang-abang form 5.. Entah macam mana, ada 1 abang form 5 ni lalu depan class aku dan ternampak aku kene berdiri atas kerusi. So apa lagi, dia gelak lah kuat-kuat.. Aku muka da bengang jer.. Tapi abang tu okeyy.. Siap buat mimik muka suruh lawan balik cikgu tu.. Hahaha !

Sejak dari tu.. Aku dengan dia mula lah hantar-hantar surat... Hantar-hantar sms.. Hahaha ! Jadi abang angkat tu.. Hikhikhik !

Alahai... Sekarang dah besar pun aku ni... Rindu pulak bila teringat... So sweet !

No comments:

Post a Comment