Tuesday, 2 July 2013

Roti Cheese

Hmmmm sedap nya roti cheese... Da lama tak makan, tetiba mengidam pulakk (baru hari ahad hari tu makan roti cheese) Hahahah ! Minggu depan dah puasa, nasib baek lahh mengidam minggu ni.. kalau tak memang dugaan yang besar harus aku tempuh(ceeehh !)

Roti potong yang dibakar kemudian dilapit dengan kepingan cheese yang berlemak.. Lepas tu cheese tu cair bila kena panas.. Ouuucchh ! Sangat-sangat sedap(tertelan air liur aku sekejap) Nasib baek lahh dalam family aku sorang je yang makan benda camni..kalau tak mesti kena pau dengan adek-adek aku... (Tamak sekejap) Hahahaha !


Argghhh sedap nya 

Tak sabar nak pergi kedai beli cheese banyak-banyak.. Pastu makan sorang-sorang dengan tamaknya.. Hahahah !

*Asyik makan jer kerja aku ni

1 comment: