Friday 19 July 2013

Yipppiyyy ! Tshirt BA

Senang nya dalam hati dah dapat Tshirt Blogger Ben Ashaari... Hihihih . Suka sangat sebab Tshirt yang dicari dan di tunggu kini dalam tangan... hoooreeyyy ! Lama tau tunggu ketibaan Tshirt nie, nak berjanggut rasanya.. Hahahaha.. Aku pilih kaler putih sebab..... aku punya suka lahhh.. Hahaha ! Tapi putih smart apa cuma baju kaler putih jarang sikit lahhh... Dulu aku ingat saiz M kecik, nampak nya aku dah tersalah pilih saiz lahh pulakk.. Aku order  saiz L... So baju tu besar gedabak lahh... tapi takper tutup aurat.. Hahahah, Macam ustazah lahh aku nanti... Heheh tak sabar nak pakai baju tu pastu dengan muka yang agak berlagak sedikit tayang depan BFF aku.. (hissshhh teruk nya perangai aku) Hahahah... Tapi dorang tak kan faham pon sebab dorang bukan blogger... Huhuhu

Dengan sedikit rasa rendah diri aku mempamerkan gambaran baju yang aku tempah dari BA


Jeng jeng jeng !!!!

No comments:

Post a Comment