Tuesday 23 September 2014

20 Facts About Me --> Mrs.Shazwani Mohammed

 Assalamualaikum, Hai korang !!
 Mungkin agak terlambat lah untuk aku mengupdatekan tajuk ''20 Facts About Me ''
Hahahah mungkin disebabkan aku kebuntuan idea untuk berblogging hari ini, but aku pun belom update lagi tajuk tu. So why not ??
Happy reading ^^

20 FACTS ABOUT MRS.SHAZWANI



1- Seorang Puan
2- Isteri tercinta kepada Ahmad Fuad Hassan
3-Geli yang teramat pada katak
4- Tak suka kek dan aiskrim - kecuali kek SR tu pun kalau sepotong jer
5- Bulu roma akan tegak pabila tengok sekerumpulan semut 
6-''Perut buncit''selalu kena ejek dengan asben
7- Sangat menyangi Ahmad Fuad Hassan
8- Tinggi 163cm walaupun tak tinggi sangat tapi aku tak suka kerana orang akan cakap ''tinggi nya'' bila pakai heels, dan aku akan berasa MALU
9- Gilakan fesyen tapi tak yakin dengan diri sendiri untuk berfesyen.,
10- Obses untuk jadi cantik !
11- Ada 7 orang adik beradik lelaki, dan saya seorang sahaja perempuan
12- Seorang yang penakut
13- Suka kan benda-benda extreme macam roller coaster, vuvuzela sunway lagoon, big-ice cream a famosa water park dll
14- Suka merajuk
15- Hati sangat sensitif bila tengok pakcik or makcik yang kutip botol, tin kat tepi jalan
16- Berkulit gelap tapi manisss ! hahaha (angkat bakul)
17- Suka stalker pesbuk & insta orang yang dikenali or tak dikenali 
18- Suka Hello Kitty & Butterfly
19- Pink in my world
20- Special about me is selalu bagi nasihat kat orang macam pakar motivasi ! Kahkahkah

Hope korang baca tak muntah hijau ! hehehe
Just sharing
SHARING IS CARING kannn 
Adiosss

No comments:

Post a Comment