Thursday 25 September 2014

Mengindam - Hah betol ker ??


Nampak tak tu, model sedang menarik seguni mangga untuk dijadikan spare part kudap-kudap di waktu malam. Hahahah model la sangat. Semalam aku pergi kebun mak mertua. Aku apa lagi, habis licin pokok mangga tu aku jolok buahnya. Tuuuuu! hasil menjolok. Kahkahkah

Mangga semua muda lagi. hijau-hijau hendaknya. Yang kuning belum musim lagi kott. Memang aku nak mangga muda. Cicah ngan kicap ++ cili padi ++ gula == perghhh ! Nikmat bak hang


Aiii len macam jer bunyikk ! Mengidam ker ?? 
Hahahah tak lahh tanda-tanda awal pun belum nampak lagi okey. Baru 3 minggu kawen. Tapi kalau betul apa salah nya, Alhamdullilah aminn.
Dalam kereta nenek asben duk cakap, orang makan masam-masam sok anak dia lelaki. Ehh kesitu pulak nenek ni. Bukan apa, benda tak konfem lagi takut nanti ada yang beriye-iye pastu jadi bukan apa yang kita harap kannn kecewa nanti.

Aku pun takut nak buat pregnancy test. Sebab penah buat dulu sekali. Jawapan not pregnant. Sedihh je. Tak apalah, tunggu jela. Kalau ada rezeki dapat anak awal alhamdullilah. Kalau lambat pun tak apa. Yang penting aku tak putus-putus berdoa dan sentiasa berfikiran positif. Insha Allah.



No comments:

Post a Comment