Wednesday 17 September 2014

Tuesdate with hubby - The Maze Runner


Filem yang menarik ! Membuatkan aku  nak tengok sambungan kalau ade part 2. Even aku tak paham kenapa pencipta maze ni wujudkan ujian yang tak masuk akal terhadap Thomas, Alby,Minho dan yang lain-lain tapi cerita ni membuatkan aku berasa puas hati dengan harga tiket sebanyak RM14. Hahahaah 


Kenal sapa yang tunjuk jari tu ? Aku pun tak kanal . hahaha Tapi dia comel !  ! Tapi peranan dia dalam cerita tu buat aku jatuh cinta. Bnyak juga tapi aku ni. Tapi aku suka Minho. Pic bawah ni 


Kanan tu la Minho . Ohhh macam jejaka pujaan lakk 3 orang ni . Hehe yang belom tengok tu g cepat tengok k . Memang tak rugi .


Belanja Satu Gamba Acah-Acah Princess Ni.
Skirt Cantik Tu Dari BloomCloset
Murah, Cantik Dan Selesaaa uolls !




No comments:

Post a Comment